lørdag den 16. august 2008

På den igen med Flickr!!

Endelig har jeg fundet tid, til at sætte mig ned med 23 ting. Jeg ville jo egentlig gerne have startet med Librarything.com, men siden var under ombygning, og derfor ikke mulig at komme ind på. Så det må blive i næste uge. Nå, men hvad Flickr.com angår, har jeg allerede brugt den meget, til at søge billeder i forbindelse jobbet. Og jeg synes det er rart, man kan kopiere billeder her i et væk uden at tænke på, om man nu gør noget ulovligt. Men jeg har nu prøvet selv at bidrage til festen, ved at oprette min egen profil og ligge billeder ind. Og det var sjovt at prøve, og klart oplagt at gøre igen.

1 kommentar:

Billund Bibliotekerne sagde ...

Hej Mette N
Ja Flickr er et godt sted at hente billeder. Du har næsten ret i at man kan hente de billeder man vil der, men ikke dem alle. Husk at kigge på om du må eller ej. Ud for hvert billede kan ejeren angive om du må kopiere billedet eller ej.
Hilsen Mette K