tirsdag den 24. juni 2008

Ting 11 & 12

Okay - det har simpelthen været hylesjovt at lave 23 ting i denne uge. Jeg har først været inde på bibstream, hvor der lå mange underholdende videoer. Jeg synes, det er rigtig fint, at vi (bibliotekerne) gør os bemærket på den her bane. Det skal der nok være fremtid i. Nå, men jeg røg videre til Youtube, og måtte se mig selv, få et decideret grineflip over grinene babyer - jeg synes, de er noget af det sødeste og sjoveste, jeg længe har set. Sikkert endnu en bivirkning, jeg har fået, efter jeg er blevet mor - den kan jeg nu nok leve med. Nå, men man skal nu heller ikke kimse af 'apache' med Tommy Sebach - hvorfor er man mon begyndt at lave videoer så dyre og fancy, når man får det så sjovt af at se den her gamle sag;-)
Nå, nu er der vist pause fra 23 ting i en måned - vi ses efter ferien.

1 kommentar:

Billund Bibliotekerne sagde ...

Hej Mette N

Rigtigt fin besvarelse.

Ja, du er nok "lidt" påvirket af at være mor, men babyer er nu sjove, vil jeg give dig ret i.

Glad for at du kunne lide opgaverne i denn uge :-)

Hilsen Mette K